Уйкудан чарчап туруунун беш себеби

 Мезгил

Кээде адамдар канчалык уктабасын  чарчагандай көрүнөт. Эгерде ар бир таңда өзүңүздү чарчаңкы сезип ойгонсоңуз, анда анын беш себебин айтып беребиз.

1  Чала уйку, уйкунун канбоосу. Эртең менен уйкуңуз канбай ойгонсоңуз, ошол күнү бою ал сизге таасирин берет.  Толук кандуу уйку жети сааттан кем болбоого тийиш.

2  Дарманыңыз жетишпегени. Мындан улам сиздин жумушуңузга да таасирин бербей койбойт. Сиз муну менен өзүңүздү кыйнап жумуш кылып, натыйжада чарчоого алып келет.

3 Стресс. Стресс абалда жүргөн болсоңу,з бул уйкусуздукка алып келиши  ыктымал. Анын алдын алуу үчүн  күнүгө жашоого жылмаюу менен караңыз.

4  Кыймыл-аракеттин аздыгы. Денедеги оор салмактын натыйжасында   эндорфин гормонунун бөлүнүп чыгышы.  

5 Сууну аз өлчөмдө колдонуу. Аз өлчөмдөгү сууну колдонсоңуз, гормондордун төмөндөшүнө жана уйкусуздукка алып келет. 

 

 

 

 

Бөлүшкүлө

Share to Google Plus
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *